გაკვეთილის გეგმა - მართკუთხა
სამკუთხედის მახვილი კუთხის სინუსი, კოსინუსი, ტანგენსი და კოტანგენსი
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მართკუთხა სამკუთხა სამკუთხედის მახვილი კუთხის სინუსი,
კოსინუსი, ტანგენსი და
კოტანგენსი
|
საგანი/პედაგოგი
|
მათემატიკა/მაია ვარდიაშვილი
|
სწავლის საფეხური/კლასი
|
მეორე საფეხური/მერვე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
14 მოსწავლე/ განსაკუთრებული საჭიროების 1 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
·
მოსწავლეს შეუძლია მახვილი კუთხის სინუსის, კოსინუსის, ტანგენსის
და კოტანგენსის გამოთვლა ცხრილების მეშვეობით.
·
დამოუკიდებლად ხსნის ამოცანებს და მაგალითებს.
·
სრულყოფილად იცოდეს რისი ტოლია მართკუთხა სამკუთხედში
α კუთხის მოპირდაპირე და მიმდებარე კათეტის შეფარდება ჰიპოტენუზასთან.
·
იცოდეს რისი ტოლია მოპირდაპირე
კათეტის შეფარდება მიმდებარესთან და მიმდებარის მოპირდაპირესთან.
|
წინარე ცოდნა
|
·
კუთხის ცნება. მართი, მახვილი, ბლაგვი
და გაშლილი კუთხეები.
·
სამკუთხედის კლასიფიკაცია კუთხეების მიხედვით: მატთკუთხა, მახვილკუთხა
, ბლაგვკუთხა.
·
მართკუთხა სამკუთხედში კათეტებისა და ჰიპოტენუზის
განმარტების ცნება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდებიან წინასწარ შედგენილი
შეფასების სქემის საშუალებით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა
და რესურსი
|
ცარცი,
დაფა,
კალამი,
რვეული,
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გაკვეთილის შეფასება და მენეჯმენტი
|
Aფაზა/გამოწვევა
მისალმება და დასწრების აღრიცხვა - 2წთ.
საშინაო დავალების შემოწმება- 3წთ.
წინარე ცოდნის გააქტიურება
- 5 წთ.
·
გაკვეთილის ახსნა მასწავლებლის მიერ, რომელიც
გულისხმობს სინუსის,
კოსინუსის ,
ტანგენსის და კოტანგენსის შემოტანას და მათ ჩაწერას მათემატიკური სიმბოლოებით.
·
30°, 45°, 60°
კუთხეების სინუსის,
კოსინუსის,
ტანგენსის და კოტანგენსის მნიშვნელობების გამოთვლა.
·
B ფაზა/ცოდნის კონსტრუირება
·
ზემოთ აღნიშნული ფორმულების
გამოყენებით მაგალითების ამოხსნა მოსწავლეთა მიერ, მასწავლებლის დახმარებით- 10 წთ.
C ფაზა/რეფლექსია
·
ჯგუფური მუშაობა თემასთან
დაკავშირებით- 5
წთ.
·
მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთა შეფასება , შეფასების რუბლიკის დახმარებით- 3 წთ.
·
საშინაო დავალების მიცემა
თეორიულ მასალას + #
|
No comments:
Post a Comment